Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » - Tentang 1malaysiasms.com -

- Tentang 1malaysiasms.com -


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


1MalaysiaSMS adalah sistem menghantar SMS ke beribu nombor handphone secara serentak. Kami menjual Pakej SMS Solution Secara Affiliate. Sesiapa yang membantu menjual produk kami akan diberi komisen. Kelebihan produk kami yang tidak ada di sistem lain adalah, anda mampu Schedule SMS mengikut hari, masa kepada orang tertentu secara automatik. Jika anda mempunyai 1000 pekerja, untuk menghantar ucapan Selamat Harijadi memang sukar, tetapi dengan sistem ini anda hanya masukkan nama mereka, no hp dan tarikh lahir mereka, sistem akan menghantar ucapan Selamat Harijadi kepada semua pekerja anda secara automatik. Di antara kelebihan 1MalaysiaSMS adalah :

1. Boleh cuba dulu. Lesen, Sistem SMS Solution dan 5 kredit SMS diberi PERCUMA ketika anda mula-mula mendaftar sehingga bila-bila masa. Jika anda berminat dengan sistem ini saja dan tidak mahu membeli Pakej pun boleh, anda cuma beli kredit sms sahaja. Cuma RM 65.00 untuk 500 kredit sms.

2. Produk ini memang sangat diperlukan oleh agen MLM, kilang, syarikat, sekolah , ahli politik, setiausaha persatuan dan orang perseorangan. Kalau ahli persatuan ada 2000 orang, sekali nak panggil mesyuarat cukup menyusahkan Setiausaha. Dengan sistem ini, hanya copy no hp ahli , paste dalam sistem, taip maklumat mesyuarat klik dan send. Dalam masa tak sampai 1 minit, 2000 ahli telah dapat maklumat mesyuarat tersebut.

3. Tak perlu maintain, tak kira pairing dan lesen seumur hidup. Kalau rajin, duit masuk setiap hari. Kalau sangat rajin, setiap jam. Kalau malas , memang dapat sikit. Kerana ia business, bukan skim cepat kaya.

4. Macam-macam jenis bonus. Ada bonus yang kita tak taja orang pun kita boleh dapat.

5. Pantas. Semua urusan melalui handphone saja. Jangan bimbang jika ID dan Password anda diketahui orang, kerana semua urusan pengeluaran wang dan lain-lain menggunakan handphone anda sahaja.

Untuk menjadi Reseller, anda hanya perlu membeli Pakej Gold atau Diamond dan secara automatik dilantik menjadi Reseller bagi pihak GlobalSMS Internet bagi memasarkan produk 1MalaysiaSMS.

Anda hanya perlu perkenalkan produk 1MalaysiaSMS ini kepada rakan anda dan pihak syarikat akan memberi komisen kepada anda. Melalui Team kami, anda dibimbing dan diajar dari semasa ke semasa. Gunakan laman ini untuk memberi penerangan kepada rakan-rakan anda. Laman blog ini adalah laman blog Team kami sendiri dan bukan laman rasmi syarikat.

Pakej yang ditawarkan

Syarikat menawarkan 5 pakej keseluruhannya dengan kos antara RM0.00 sehingga RM1,000. Ahli diberikan pilihan untuk membeli pakej yang bersesuaian berdasarkan kemampuan dan objektif pembelian. Pakej tersebut adalah seperti berikut:



free RM0.00
Sistem SMS & 5 Kredit SMS (mencuba sistem sms bulk, tidak dapat menaja)

iron RM100.00
Sistem SMS & 100 Kredit SMS (kegunaan peribadi, tidak dapat menaja)

silver RM300.00
Sistem SMS & 300 Kredit SMS (kegunaan peribadi & perniagaan kecil, tidak dapat menaja)

gold RM600.00
Sistem SMS & 600 Kredit SMS (Sokongan kepada perniagaan anda dan peluang menjana income di 1MalaysiaSMS.com, dapat membuat tajaan)

diamond RM1,000.00
Sistem SMS & 1,000 Kredit SMS (dapat menaja dan upgrade ahli dari semua rangkaian.(5% rebet diberikan), berpeluang menikmati 70% profit sharing, Potensi untuk 6 figure income

topup sms RM65.00 500 kredit sms @ 13sen/sms (Rebet RM5.00 jadi harga sebenar hanya RM60.00 untuk 500 sms @ 12 sen/sms)

Potensi Pendapatan?

Pendapatan eBizPartner melalui 1MalaysiaSMS.com adalah benar dan terbukti. Kesemua paparan bukti pendapatan di page ini adalah bukti pendapatan saya (admin web). Rekod saya adalah RM1,500 dalam tempoh 3 hari. Namun ada rekod terkini pada 15 Februari 2010 oleh eBiz Partner Mohamad Soid Omar (Jengka, Pahang) yang memperolehi insentif RM2,500 pada hari yang sama.

Jika anda rasakan bahawa perniagaan 1MalaysiaSMS.com hanya membuang masa, fikirkan sekali lagi. Anda boleh mendaftar dengan kos 50 sen dan lihat kekuatan produk, sistem dan perniagaan ini.

Sekiranya anda masih tidak yakin, Sistem SMS Pukal masih milik anda. Anda hanya perlu membeli sms kredit TopUp dari eBiz Partner dan menggunakan untuk kegunaan peribadi mahupun perniagaan.

Setiap hari ada sahaja insentif diterima. Anda boleh lihat ramai eBiz Partner yang menyertai 1MalaysiaSMS.com dalam tempoh 1 hari. Setiap penyertaan berbayar banyak memberikan pendapatan dari bisnes ini.

(Harap maklum hanya status Gold dan Diamond sahaja boleh menjana income dengan syarat telah mempunyai 5 direct line (minima iron). Iron dan Silver buat masa ini tidak dapat membuat penajaan, jadi tidak cukup syarat kelayakan untuk menerima insentif. Maklumat lanjut sila login ke akaun anda di www.1malaysiasms.com dan klik pada Reward Info, klik download brochure (menu sebelah kiri bawah sekali).

Tips untuk elakkan income lost:

Buat pembelian Sistem SMS Pakej Diamond. Segera taja 5 orang dan buat pembelian untuk mereka sistem sms pakej Iron (paling kurang), Jika mahu cepat boleh simkad baru dan register nama anda sendiri. Jadi modal keseluruhan yang perlu anda keluarkan adalah RM1500.00 sahaja. Jika keputusan anda "NANTI DULULAH.." ok tak mengapa, jangan lepaskan perluang untuk mencuba sistem sms ini hanya secara percuma sahaja dengan kredit sms 5 kredit akan diberikan kepada anda. Daftar sekarang.. lihat caranya di atas web ini.. Hubungi upline anda untuk maklumat lanjut.

(Note: Delay sehari sahaja nilai Income Lost anda boleh mencecah RM500.00)

PERHATIAN

Bayaran yang dibuat tidak akan dikembalikan setelah upgrading successfull. Sila fikir sebelum membuat keputusan, tiada paksaan untuk anda menyertai kami

Akaun Bank Admin

Maybank: 152023103549 (Mohd A'fif bin Abu Bakar)

Setelah bank in SMS, Jumlah, tarikh/masa bank in, Nama anda dan No hp yang anda ingin upgrade ke 0124667305

PERHATIAN

Untuk menikmati Incentif Lumayan seperti yang anda lihat di atas tadi, anda perlu membeli aplikasi SMS Pakej Diamond dan taja 5 direct bawah anda. Seterusnya upgradekan 5 orang tersebut kepada minima pakej Iron. Jika anda hanya membeli pakej Iron atau Silver, anda hanya layak menerima incentif setakat 1 level sahaja kerana Iron dan Silver belum dibenarkan menaja buat masa ini atau dalam ertikata lain, pakej Iron dan Silver tidak dapat menjana income. Jadi Fikir dahulu sebelum anda membuat bayaran. Setelah upgrade selesai, wang anda tidak dapat dikembalikan.

Maklumat Lanjut sila hubungi upline / sponsor anda

Sponsor Anda adalah : Mohd A'fif Bin Abu Bakar

No. Tel: 60124667305


Kami berusaha keras untuk memberikan kesempatan, peluang dan informasi yang sama bagi setiap ahli untuk memperoleh pendapatan yang mereka inginkan pada penjualan sistem sms dan produk sms ini.Akan tetapi, kami TIDAK DAPAT MENJAMIN berapa banyak pendapatan yang bakal anda perolehi, Semuanya tergantung kepada pengalaman, kemahiran, cita - cita dan usaha masing-masing.