Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Kempen Kibar Jalur Gemilang Peringkat Kebangsaan. Part I

Kempen Kibar Jalur Gemilang Peringkat Kebangsaan. Part I


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

 Salam sejahtera semua kawan2, disini aku nak cerita sikit tentang kesibukan aku minggu lepas, nak tau kenapa aku sibuk haha..Tajuk dan pic di bawah akan memberi anda jawapanya..

Berehat sebentar selepas sesi latihan kawat, 3,4 round juga kami pusing balapan stardium ... macam nak terkeluar sendi bukan aku la org yang dah tua-tua tu... ekekek aku ok lagi.....

Brother tu selambe jer panjat tiang.. bukan apa dia nak tukar tempat letak speaker, macam mana leh patah kita tengok berapa besar speaker dia. tengok pic dibawah..

Jangan terpikat @ tergoda dengan senyuman manja abang ni... Nampak tak speaker yang besar kat dalam pic tu.. kalau tak nampak cari sampai jumpak k... hehe.

Hampir ke malam juga kami kena kerah... apa nak buat arahan pengarah... takkan nak bantah kut... lagi pun program peringkat kebangsaan pulak tu...Ok sekadar itu saja buat tatapan anda semua tunggu kemunculan sambunganya ya.