Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , , , , , , , » LANGGAR ORANG SAMPAI MATI, LEPAS TU LARI, BANGSAT PUNYA ORANG

LANGGAR ORANG SAMPAI MATI, LEPAS TU LARI, BANGSAT PUNYA ORANG


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


LANGGAR ORANG SAMPAI MATI, LEPAS TU LARI, BANGSAT PUNYA ORANG Pemandu Proton Saga mungkin terpaksa memikir balik perbuatannya yang melarikan diri (langgar lari) setelah melanggar penunggang basikal Rafizi Hamdan, 37 tahun di Kilometer 20.2 Jalan Lingkaran Tengah 2 (MRR2) berhampiran Taman Melawati arah ke Gombak.

Pemandu langgar lari terbabit terus melarikan diri setelah menyedari mangsa yang dilanggarnya meninggal dunia. Walaubagaimanapun, dia tidak menyedari plat kereta yang dipandunya telah tercabut dan plat kereta WCK 2290 tertinggal di tempat kejadian. Plat tersebut dan juga rakaman CCTV menjadi bukti penting bagi mengesan pemandu langgar lari tersebut.

Mangsa langgar lari itu yang juga merupakan seorang pegawai Bank (CIMB) di Jalan Raja Laut ketika itu sedang dalam perjalanan menuju ke Hospital Orang Asli Batu 12 untuk menyertai aktiviti berbasikal beberapa ahli kelab yang lain. beliau juga pernah menyertai beberapa kejohanan lumba basikal walaupun bukan pelumba basikal profesional.