Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Duit kopi dari Nuffnang

Duit kopi dari Nuffnang


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


Hari isnin merupakan hari yang di tunggu oleh aku dan korg jugak kut, nak tau sebab apa? setiap hari isnin pihak nuffnang yang baik hati ni akan update account nuff kita. Sebab tu lah kedatangan hari isnin ni di nanti-nantikan... haha.. 
Sambil-sambil on9 tadi sempat juga aku login account nuffnang aku tu, nak tengok berapa angka yang dah timbul kat dalam tu. bila dah nampak mencukupi untuk di keluarkan aku pun tak teragak-agak lagi untuk keluarkan la, walaupun tak la banyak sangat tapi cukup untuk aku bawa anak ngan isteri aku makan ikan bakar kat Kuala Perlis tu.
Apa-apa pun Alhamdulillah syukur, Disini tak lupa juga aku nak ucapkan ribuan terima kasi kepada semua kawan-kawan yang sudi ziarah blog aku serta klik iklan-iklan dari nuffnang ni, Tampa sokongan anda semua macam mana aku nak dapat hasilnya kan... Kepada CEO Nuffnang kalau ada BE lebihan tu, leh la tampal kat blog saya ok. ( msg CEO terus tu ) memang nekat lah aku ni kan?. terima kasih sekali lagi untuk semua yang terlibat.. tampa anda semau sapa lah aku ni... 

Penyata pendapatan terkini untuk tatapan anda semua bagi tujuan menaikkan kembali semangat yang hilang.. ( macam tajuk lagu XPDC la pulak..haha )

Klik untuk dapatkan paparan yang jelas... Tapi yang jelas tu hanya sen jer nampak beb... sebab yang ringgit aku dah padam... malu la nak tunjuk kat korang.. hehe



4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. helo~~~hehe..
    kl x kberatan, leh x explain pasal BE nih..
    dari dulu sy x paham..alamak~~hehehe

    BalasPadam
  3. rama2 lagi untung banyak dapat BE.... kasi sini sikit boleh? :)

    BalasPadam