Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Bermacam Ayat, Tetapi Tujuannya Tetap Sama.

Bermacam Ayat, Tetapi Tujuannya Tetap Sama.


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


Salam semua, di kesempatan ini aku nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa pada esok hari kat korang semua yang beragama islam aje lah... yang lain tu tak puasa kan? tapi kalau yang bukan islam pun boleh jugak kalau nak cuba puasa ni.. melalui amalan berpuasa ini juga dapat memberi kerehatan pada perut dan kesihatan pada tubuh kita haha.. Tetapi bagi yang muslim tu jangan berpuasa sekadar menahan lapar dan dahaga sahaja, adab-adab ketika puasa perlu di jaga, perbanyakkan amalan kita kerana pahalanya berlipat kali ganda..
Berbalik kepada tajuk dan gambar di atas, ceritanya berbunyi bergini jeng3x.. kasi suspen sikit, aku ada terima SMS dari tiga org sahabat yang mengucapkan selamat menyambut puasa tetapi dengan ayat yang berbeza.
=
=
SMS Pertama datangnya dari seorang kawan dan juga bekas supervisor aku En. Shubli, bergini bunyinya.  Jiran sy iaitu Ramadhan akan dtg mengunjungi anda x bsk brsama isteri, iaitu Rezeki n kedua2 anknya, iaitu Sahur n Iftar! Mrk akn dtmani oleh ketiga2 cucunya, iaitu rahmt,Barakat n Keampunan.... Mereka akn plg slps 30 hr dgn menaiki pesawat Eid airlines... Hargailah mereka brsama2 agr kta mndpt brkat... AHLAN WAHSAHLAN YA RAMADHAN... slmat mymbt puasa dr abg shubli sekeluarga.
=
=
SMS Kedua datangnya dari rakan sekolah aku dan merupakan salah seorang sahabat baik aku saudara Mahyuddin bin Mat Noor ( Nama Glamour Din spek ) msg dia berbunyi bergini. Tiada hari seindah jumaat, Tiada kata seindah Zikir, Tiada Ibadah seindah Solat, Tiada bulan seindah Ramadhan, Salam Ramadhan Al-Mubarak... SLmt BeRpUasA..
=
=
SMS Ketiga datangnya dari salah sorg sahabat yang berjaya dalam perniagaannya tetapi masih tidak melupakan rakan-rakan.. En. Zainy (kontraktor elektrik yang berjaya lokasi Bandaraya Alor Setar) msg dia berbunyi bergini. SALAM///bsyukur kita kpd ALLAH krn msih bksempatan mymbut bln Ramadhan utk tahun ini. b'amal lah krn Nya... perbnykan sedekah. byk brsabar krn ia antara sebaik2 utk amalan. Dgn niat Lillahi taala. Dr zainy sekeluarga.
=
=
Dari ketiga-tiga msg tu ayat yang digunakan berbeza tetapi tujuannya tetap sama untuk mengucapkan selamat menunaikan ibadah puasa.. Kepada pengirim2 SMS aku ucapkan ribuan terima kasih dan aku himpunkan ketiga-tiga msg ini untuk anda semua rakan-rakan Blogger aku.. Ucapan dari aku kepada kalian semua selamat menunaikan ibadah puasa bermula esok hari dengan niat yang iklas hanya kerana ALLAH..

6 ulasan:

  1. Sekedar Berbagi Info buat temen2...

    Wah andai website saya bisa punya 1000 pengunjung tiap hari……hehehe

    Tapi Ndak usah khawatir jangankan 1000 Pengunjung, 5000 Pengunjung/hari juga bisa...hehehe

    Nih saya punya Trik Mujarabnya, Monggo di Baca di sini http://www.kangociem.com/2010/08/trik-gila-5000-pengunjunghari-dan.html


    Semoga Bermanfaat khususnya untuk Blogger Indonesia..

    BalasPadam
  2. Salam Ramadhan...
    Selamat berpuasa, selamat berbuka...

    BalasPadam
  3. yang msg pasal rakan saya ramadhan tu...kite dapat!!!

    mula2 baca xpaham..haha~

    BalasPadam
  4. ya lah kena baca 2,3 x baru paham kan.. :)

    BalasPadam