Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Ana Raffali Seorang jer ker main gitar pakai baju kurung?...

Ana Raffali Seorang jer ker main gitar pakai baju kurung?...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Rupa-rupanya ada lagi selain Ana Raffali yang selesa main gitar dengan mengenakan baju kurung, tengok gambar kat sebelah tu anda tentu kenalkan siapa empunya wajah yang ayu tu kan, kalau korang tak kenal mai aku perkenalkan kat korang semua, itulah Nurul Izzah Anwar Ahli parlimen lembah pantai, takkan korang tak kenal lagi kut hehe... Hebat jugak YB ni, kalau tak jadi YB silap-silap leh jadi Ahli muzik yang berjaya. Apa yang aku baca kat Malaysiakini beliau dah lelong akustik gitar miliknya dengan harga bidaan pada lelongan tersebut dengan harga RM 12 K hebatkan, nak tau lebih lanjut klik butang read more...

Ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar mempamerkan kemahiran muziknya untuk mengumpul dana untuk cabangnya, sebelum melelong gitar kesayangannya yang dihadiah 13 tahun lalu, oleh bapanya, beliau ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

"Saya dihadiahkan gitar kerana mendapat 8A dalam SPM. Ia antara segelintir hadiah yang diterima daripada bapa saya.

"Beliau jarang memberikan kami sesuatu, selain botol syampu daripada hotel beliau menginap," katanya disambut ketawa kira-kira 500 orang yang menghadiri majlis makan malam di Bangsar.

Gitar akustik Alvarez itu berjaya dilelong dengan harga RM12,000 kepada pembida yang mahu identitinya dirahsiakan.

Nurul Izzah sempat menghiburkan penonton dengan petikan lagu-lagu kumpulan rock alternatif Inggeris Radiohead.

Beliau juga turut mengucapkan jutaan terima kasih kepada para pengundinya kerana memberi peluang kepadanya untuk berkhidmat di Lembah Pantai sejak tiga tahun lalu.

DAP Petaling Jaya Utara parlimen Tony Pua pula memberitahu hadirin bahawa gitar tersebut akan bernilai lebih RM13,000 pada masa depan, kerana "jika Anwar tidak boleh melakukannya, Izzah mempunyai 30 tahun untuk menjadi perdana menteri anda."

Barangan lain yang turut dilelong termasuk karikatur kartunis politik Zunar, yang menggambarkan seorang wanita besar naik di bahu seorang lelaki yang lebih kecil, bertulis 'The Exorcism of Emily Rose-Mah' yang mengutip RM2, 000.

Manakala seorang hadirin, yang tidak mahu namanya disebutkan, membayar RM1,000 untuk topi milik penulis blog kontroversi Raja Petra Kamaruddin.

Raja Petra juga 'menemui' hadirin melalui siaran video Internet dari UK, dengan memberitahu Pakatan Rakyat bahawa "kekuatan ketiga" adalah rakyat yang kurang mendapat perhatian daripada gabungan tersebut.

Sumber dipetik dari : http://www.malaysiakini.com

9 ulasan:

  1. wow....x sangka....hebat gak dia....

    BalasPadam
  2. hehe aku pon tak sangka, lepas baca baru tau kehebatannya...

    BalasPadam
  3. wahh.sungguh ku tak sangka!

    BalasPadam
  4. jangan fikir wajah ayu x pandai main gitar hehe...

    BalasPadam
  5. @NaniE nurul izzah tu admire awak, bagus tu :)

    BalasPadam
  6. @Encik MamaT saya pon sama macam cik mat, tak sangka juga sebelum ni... :)

    BalasPadam
  7. salam, itulah yang dikatakan pemimpin yg serba boleh...

    BalasPadam