Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Tahun baru header blog pun baru...

Tahun baru header blog pun baru...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


Malam ni selepas masak maggie kat anak teringat pulak nak buat entri baru ni... Tentu korg terfikir takkan kasi anak makan maggie jer, nak buat macam mana yang tu yang dia mintak... Maklum la malam ni umi dia pun tak ada kat rumah... Bini aku ada kelas malam kat UUM Sintuk, dah 6thn buat PJJ tak habis-habis lagi nak buat macam manakan bak kata pepatah "bukan senang nak senang bukan susah nak susah" bersusah-susah dahulu lah bersenang-senang tu kemudian cerita lah hehe... 

Berbalik kepada tajuk entri aku tu, Tahun baru header blog pun baru... Masa aku terjah menerjah blog kawan-kawan dalam erti kata ( Blogwarking lah ) tengahari tadi, terfikir pulak nak tukarkan header lama blog ni kepada header yang baru, tujuan nak tukar header tu sebab dah lama sangat dah header 1malaysiasms.my yang lama tu di gunakan. Lagipun bila lihat header blog kawan-kawan yang boleh di katakan semua cun-cun belaka, membuat perasaan dalam hati membuak-buak dok kata nak tukaq baru nak tukaq baru haha...

Nak buat header tu sendiri tak la beberapa nak gheti, tampa segan silu aku mintak tolong lah kat sorg sahabat ni... Tentu korg nak tau siapakah gerangan sahabat yang baik hati sudi buat header ni untuk aku kan? Belia salah seorang blogger yang hebat dan semakin meningkat maju sebagai seorang blogger yang berjaya... Sahabat kita tu tuan ampunya blog http://www.onceitalk.com/ siapa tak kenal Zalin kan... Zalin dah lama aku kenali semenjak awal aku berblogging, dah banyak dia ni tolong aku dalam dunia berblog ni... Terima kasih Bro, jasa mu tetap ku kenang... Mai kita tengok header blog beliau yang cun tu pulak...

Ingat http://www.onceitalk.com/ ingat Zalin . Jangan lupa ziarah-ziarah lah ke sana dan beramah mesra lah dengan tuannya... Ramah si Zalin ni dan tak lokek nak turunkan ilmu yang dia ada... Kat bawah ni aku abadikan header lama aku buat tatapan terakhir korg semua dan menjadi kenangan blog aku... sekian...


P/s : Terima Kasih banyak-banyak Zalin, Jasamu tetap ku kenang...

13 ulasan:

  1. terharu baca entri ni al..terima kasih ye.. =))

    BalasPadam
  2. Sama-sama, aku lagi lah terhau sbb hang sudi buatkan header yang cun-melecun ni... Terima kasi juga dari aku...

    BalasPadam
  3. harap-harap hang suka..=)

    BalasPadam
  4. wah...dpt header free...

    BalasPadam
  5. @mariohehe mario, hadiah dari zalin utk aku tu... :)

    BalasPadam
  6. waaa....bestnya....nak jugak lah...
    jom ambik tag kat blog eita...

    BalasPadam
  7. salam, header yg ceria dan menarik...

    BalasPadam
  8. @Abhamz100% ciptaan zalin tu, Abhamz...

    BalasPadam
  9. alah tag yang jawab soalan tu....
    25 soalan..try lah

    BalasPadam
  10. @eitabanyaknya soalan tu, blh jwb ker? hehe :)

    BalasPadam