Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Hangpa semua nak duit tak? kalau nak jom kutip kat sini...

Hangpa semua nak duit tak? kalau nak jom kutip kat sini...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

SEREMBAN – Polis mengesahkan belum melakukan siasatan berhubung duit syiling berjumlah RM75,000 yang habis dikebas orang ramai ketika bertaburan di Kilometer 243 Lebuh Raya Utara-Selatan berhampiran susur keluar Pedas di sini kelmarin.

Ketua Polis Daerah Seremban, Asisten Komisioner Saiful Azli Kamaruddin (gambar kecil) berkata, kehilangan duit syiling itu tidak disiasat kerana polis tidak menerima laporan daripada mana-mana pihak yang memaklumkan kehilangan wang milik mereka.

“Dalam kejadian itu, hanya ada seorang pemandu kenderaan pacuan empat roda Toyota Hilux yang dikatakan membawa duit syiling itu membuat laporan polis tetapi ia berkaitan dengan kemalangan,” kata beliau ketika dihubungi semalam.

Sehubungan itu, menurut beliau, polis kini melakukan siasatan berhubung dua buah kenderaan yang berlanggar iaitu membabitkan sebuah Toyota Hilux dan sebuah kereta BMW.

P/s : RM 75,000.00 bro, sapa tak nak, kalau kejadian tu jadi depan mata aku dah tentu aku pun ikut kutip sama la, hehe... sapa taknak duit weiiiii...

Sumber : kosmo

7 ulasan:

  1. duit semua orang nak kan?!.. hehehe

    BalasPadam
  2. Duit pun kena tengok haram halal bro hehe... yang halal mau la...

    BalasPadam
  3. Tu nama dia mencuri...

    BalasPadam
  4. curi ka tu eita? depa tolong kutip jer kut hehe...

    BalasPadam
  5. tak sanggup aku nak kutip weh...

    BalasPadam
  6. salam..

    walaupun benda tu atas jalan raya,,,

    tetap namanya mencuri...

    biasanya orang melayu lah tu..malu ah..


    ziarah rakan yang saya follow :)

    BalasPadam
  7. Mario, ko tak sanggup ker? hehe... sissyira tul lah tu mencuri namanya... tp dalam gambar tu bukan org melayu jer tapi org india pun ada... biasa lah kita ni kan 1malaysia hehe... :)

    BalasPadam