Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Amaran kepada semua peragut ! mau mati cuba lah...

Amaran kepada semua peragut ! mau mati cuba lah...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Salam buat semua, Tadi alcatraz ada terbaca dalam metro online tentang kisah perompak mati dalam longkang akibat di langgar oleh kereta mangsa ragut mereka... Bak kata pepatah "sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga", upssss bukan ketanah tapi kelongkang... Kalau dulu selalu mangsa ragut mereka yang selalu menerima nasib sebegini akibat dari tindakan peragut yang tampa belas kasihan menolak mangsa ragut mereka sehingga terjatu dari motosikal lalu menemui ajal...

Tetapi sekarang, "Awas Peragut! silap haribulan lu mati la"... Meragut ni satu benda yang salah dan di larang oleh agama, jangan buat la benda-benda ni semua... Bagi yang dah terlanjur bertaubatlah jangan sampai nasib anda jadi macam peragut yang mati kat dalam longkang tu.. Lakukan perbuatan hina, mati pun tengok lah kat mana tempatnya... Cari lah rezeki yang halal walau pun sedikit cuma, jadi penyapu sampah kat tepi jalan pun tak pa, janji rezeki yang anda terima halal disisi agama... Fikir-fikirkan lah wahai peragut...

8 ulasan:

  1. lepas ragut mati terus...

    sah sah la mati dalam keadaan aib

    BalasPadam
  2. @GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr Itu lah janji ALLAH kepada mereka-mereka yang engkar akan perintahnya...

    BalasPadam
  3. sepandai2 tupai melompat,akhirnya jatuh ke longkang jua.

    BalasPadam
  4. @Dhia Delisha lepas ni boleh la guna pepatah ni pulak kan? hehe...

    BalasPadam
  5. sepandai2 tupai melompat...

    BalasPadam
  6. @PReDicToR kenapa pepatah tu tak letak mcm ni sepandai-pandai monyet melompat? kerana monyet pun pandai jugak bab-bab lompat melompat ni...

    BalasPadam
  7. apa nak buat, dah itu jalan yg di cari...

    BalasPadam