Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Sunyi cafe pagi ni, kawan-kawan semua dah pi mySkill...

Sunyi cafe pagi ni, kawan-kawan semua dah pi mySkill...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Salam pagi semua, pagi ni mai kerja rasa sunyi jer... Mau taknye kawan-kawan kat tempat kerja ni ramai yang pi pertandingan mySkill, ada skill sangat ka depa tu? aku rasa ada kut sebab yang pi tu semua cikgu yang memang otai dalam bidang masing-masing... Aku Harap depa semua boleh bawak balik piala kejohanan lah lepas ni...

Pesanan aku kat depa semua, lakukan yang terbaik bagi meningkat lagi skill hangpa dan naikkan nama Institut... Aku doakan hangpa semua berjaya... Ada jugak di kalangan perserta myskill tu, blogger-blogger tegar kat tempat kerja aku ni, diantaranya ialah...

lemon - Jaguh kimpal besi ( ada master of welder )

pakwe - Cikgu IT yang dah terbukti berjaya ( Dah dapat APC dia ni )

tuan syed - pereka grafik terkenal kat sini / macam-macam boleh dia ni ( pengalaman gila-gila.)

pendita - tengok nick pun dah gerun pendita lah konon hehe... keupaya memang terlampau lah ( Dah dapat APC juga... )  sememangnya cemerlang lah tu hehe...

PS : Nak tau lebih lanjut apa itu mySkill cari sendiri kat google atau yahoo OK... :)

6 ulasan:

  1. sapa yg tak ada skill? akufobia ker? hehe :) tak pa pelan2 kayuh hehe...

    BalasPadam
  2. InsyaALLAH semoga berjaya...

    BalasPadam
  3. Tu dia alcatraz77...sapa kata alcatraz77 takde skill? hanya org yg kerja tempat dia je yg tahu...universal skill man...

    BalasPadam
  4. hehe mana ada, aku biasa-biasa ajah...

    BalasPadam