Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » BASIKAL KU : Basikal buat hal lagi...

BASIKAL KU : Basikal buat hal lagi...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Selamat malam semua, apakhabar? malam ni aku nak cerita tentang aktiviti aku petang tadi... Kembali pada tajuk kita BASIKAL KU, Basikal kalau orang utagha cakap gerek... Gerek aku dah dua hari buat hal, rosak pulak kat bahagian gear hadapan dan ini menyebabkan aktiviti mendaki gunung tiap2 petang terbantut hehe..

Tentu hangpa semua tertanya-tanya gunung apa yang aku daki kan? Gunung yang dimaksudkan ialah gunung medan... Kalau orang perlis tentu tau kat mana terletaknya lokasi gunung tersebut... Kalau hangpa nak lebih kepastian sila rujuk uncle @ abgteror aku rasa depa pernah sampai sana kut...

Bahagian yang rosak tu...

Petang tadi lepas habis kerja aku terus balik umah, balik awal sikit sebab nak g repair gerek aku yang rosak tu la... Jam kat dinding rumah menunjukkan dah pukul 6.00ptg, di kala hujan turun membasahi bumi, betul bah kat sini hujan, kalau tak percaya tanya abgteror sebab apa aku suruh tanya dia, sebab dia ada lepak ngan aku kat kedai basikal tu tadi... Terima kasih bro kerana belanja aku roti canai dan teh ais, kalau sudi belanja lah lagi...