Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Dua perkara buatkan aku gembira hari ni...

Dua perkara buatkan aku gembira hari ni...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Selamat malam semua, apahabaq? entri kali ini aku nak cerita sikit tentang rasa gembira dan riang ria hati aku hari ini, disebabkan dua perkara...

Pertama :

Bila aku buka saja akaun nuffnang pagi tadi, aku tengok kat dalam dah ada 1 BE, anda semua tahu kan BE tu apa? ( Buffered Earnings )... BE iklan daripada maxis tengok pic kat bawah, Tak lupa juga ucapan terima kasih aku ucapkan kepada maxis kerana sudi memacak iklannya disini...


Kedua :

Trafik hari ini paling tinggi yang pernah aku dapat berbanding sebelumnya... Tak sangka la pulak boleh dapat trafik banyak macam ni, blog aku ni bukannya femos pun macam blog abgteror tu... hehe abgteror wa saspek lu haha... kepada semua aku ucapkan ribuan terima kasih...


P/s : Harapan agar semua ini berterusan...