Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » Apa dah jadi dengan Pudu Raya ni?...

Apa dah jadi dengan Pudu Raya ni?...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !



 

Bangunan baru sahaja di naik taraf, tapi tak sampai sebulan dah buat hal apa sebab jadi lagu tu? kita tunggu kenyataan dari pihak berwajib... Tolong ambik serius benda ni sebab duit dah berjuta-juta habis kat situ...

Pandangan luar Pudu Raya selepas kerja-kerja naiktaraf selesai... Cantikkan?...

6 ulasan:

  1. huh..membazir je..perkara sia2..

    BalasPadam
  2. @Mrs.Yie tu lah, projek melibatkan ratusan juta RM...

    BalasPadam
  3. Tapi apa deAnza oiii? hehe...

    BalasPadam
  4. haha..
    ujan apa xdek tiba2 bnjir..
    hebat btuil stsen nie

    BalasPadam
  5. @shark Harap2 lepas ni tak berlaku dah perkara2 sebegini...

    BalasPadam