Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » LIMA LAGU RAYA TERBAIK PILIHAN alcatraz77 punya blog.

LIMA LAGU RAYA TERBAIK PILIHAN alcatraz77 punya blog.


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Lagu raya, sudah tentu ramai diantara kita semua mempunyai lagu raya pilihan masing-masing, begitu jugak aku.

Seingat aku, setiap kali menjelangnya raya dari dulu hingga lah sekarang, ada sahaja lagu lama dan baru berkumandang di corong2 radio, tv dan segala alat yang boleh mengeluarkan bunyi, contoh yg paling dekat dengan anda ialah Handphone anda, betul tak? haha... Betulkan?

Aku sendiri pun tidak terlepas dengan memuat turun lagu raya-raya ni, nak tau lagu apa yang aku pilih untuk raya tahun in? In diantara lagunya...

1. Dendang perantau (p.ramlie) 2. Suasana hari raya (anuar zain) 3. Selamat hari raya (saloma) 4. Satu hari di hari raya (m.nasir) 5. Sesuci lebaran (siti)

Nak tau best ka x lagu tu, cuba hangpa g cari kat youtube dan layan haha best ka x lagu pilihan aku tu...

Di kesempatan ini apb ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua rakan2 blogger dan pengunjung apb...