Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , » Sebahagian dari Petua Orang dulu-dulu...

Sebahagian dari Petua Orang dulu-dulu...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Salam semua, apakahabar? kat bawah ni alcatraz nak kongsi dengan anda semua tentang petua orang dulu-dulu yang alcatraz dapat melalui hasil google lan pagi ni hehe... jom kita tengok, kalau berani cuba lah... Kalau tak jadi jangan marah yer... :)

MUKA KASAR & BERBINTIK2 HITAM...
Cari buah mentimum, diparut dan diperah lalu diambil airnya.Gunakannya untuk mencuci muka anda sewaktu hendak tidur.Boleh juga tempel atau tampalkan hampas mentimum itu ke wajah anda.Pada sebelah petangnya, mandi dengan air suam dan cuci muka anda berkali-kali dengan air suam.

MEMBUANG TAHI LALAT HIDUP...
Ambil getah daun kemboja, bubuh pada tempat tersebut dan tampalkan dengan kapas.Buatlah sedemikian sehingga hilang.Begitu juga dengan caranya membuang ketaut kulit dan mengubat tapak kaki yang pecah-pecah.

MENGHILANGKAN KESAN JERAWAT...
Basuh muka dengan air kelapa muda.Biarkan air itu di muka selama-lamanya 1 jam dan biar ia kering sendiri tanpa dilap.Kemudian cucilah dengan air sejuk.

JIKA TERLEKAT TULANG...
Celupkanlah jari ke dalam madu lebah.Dengan berselawat sebnyak 3 kali, masukkan jari ke dalam mulut dan hisapkanlah jari itu perlahan-lahan. Insya-allah, tul ang yang melekat itu akan keluar dengan mudah.

UNTUK MENDAPAT ANAK...insyaAllah. ..
Ramuannya; 3 ulas bawang jantan,1 biji telor ayam kampung dan madu lebah secukupnya. Kesemua hendaklah dimakan pada setiap pagi sebagai sarapan.Sebelum itu, hendaklah meminum air suam yang telah disimpan semalaman sebagaimana yang telah dilakukan oleh Rasulullah s.a.w.Bacalah selawat sebelum meminum air tersebut. Amalkan setiap hari. mudah-mudahan insyaAllah.

8 ulasan:

  1. bagus jugak ni......
    mesti cuba ni

    BalasPadam
  2. mai2 jom kita pakat-pakat cuba...

    BalasPadam
  3. baek tok...
    nnt cucu cuba erk...
    :)

    BalasPadam
  4. Bagus tu cu, cuba lah hehe... :)

    BalasPadam
  5. try jgn x try Cikbelog yer...

    BalasPadam
  6. info yg menarik dan boleh dicuba.agak2nya mcam mane nk kenal bawang jantan ye.sya nk mencuba petua untuk mendptkan anak.

    BalasPadam
  7. Sy pun tengah mencari, macam mana rupa bawang jantan tu kak oiiii hehe...

    BalasPadam