Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , , » PENGAWAL KESELAMATAN MENGAKU JALIN HUBUNGAN DENGAN BANDUAN, INI YANG DI KATAKAN HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN PADI

PENGAWAL KESELAMATAN MENGAKU JALIN HUBUNGAN DENGAN BANDUAN, INI YANG DI KATAKAN HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN PADI


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


PENGAWAL KESELAMATAN MENGAKU JALIN HUBUNGAN DENGAN BANDUAN, INI YANG DI KATAKAN HARAPKAN PAGAR, PAGAR MAKAN PADI LONDON: Seorang pengawal keselamatan wanita yang menjalinkan hubungan intim dengan tujuh banduan berbahaya mengaku di mahkamah semalam, dia bertindak bodoh.

Polis sebelum itu merampas surat cinta berbaur seks daripada tahanan lelaki di kediaman Zanib Khan.

Zanib juga mengadakan perbualan romantik dengan lelaki menerusi telefon bimbit yang diseludup ke Penjara Brixton di London Selatan.

Zanib, 27, kini berdepan dengan hukuman penjara selepas mengaku salah laku ketika menjadi penjawat awam.

Mahkamah Southwark diberitahu, wanita itu mempunyai ‘hubungan yang tidak sepatutnya’ dengan tiga banduan berusia antara 28 dan 29 tahun, termasuk seorang pengedar dadah.

Polis juga percaya Zanib menjalinkan hubungan intim dengan empat banduan lain dalam tempoh tiga tahun.

Ketika meninggalkan mahkamah, Zanib memberitahu wartawan akhbar The Sun: “Saya bertindak bodoh. Saya melakukan kesilapan bodoh dan saya sudah meletakkan jawatan.” Dia juga menyuarakan harapan dijatuhi hukuman melakukan khidmat masyarakat.

Bagaimanapun, dia mungkin dipenjarakan.

Pasukan Pencegah Rasuah Scotland Yard tidak menemui sebarang bukti menunjukkan hubungan Zanib dengan banduan berkenaan membabitkan seks. - TS 

Sumber : myMetro