Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , » (GOSSIP ARTIS) CERITA PASAI PENCERAIAN RAJA AZMI NI, TAK HABIS-HABIS LAGI KA???

(GOSSIP ARTIS) CERITA PASAI PENCERAIAN RAJA AZMI NI, TAK HABIS-HABIS LAGI KA???


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

(GOSSIP ARTIS) CERITA PASAI PENCERAIAN RAJA AZMI NI, TAK HABIS-HABIS LAGI KA??? Belum sampai seminggu kes perceraian pasangan Raja Azmi bersama bekas pemain badminton kebangsaan, Jalani Sidek, kini timbul pula spekulasi yang mengatakan bahawa penerbit filem "...Dalam Botol" ini sebenarnya mempunyai hubungan sulit bersama seorang lelaki muda yang mengakibatkan perceraian ini berlaku.

Dipetik dari mStar, Raja Azmi meluahkan rasa kecewanya terhadap tuduhan tidak berasas yang sering melabelkan beliau sebagai wanita yang penuh kontroversi. Beliau merasakan perceraian yang telah berlaku merupakan satu jalan penyelesaian yang baik demi menjaga nama baik bekas suami dari terus difitnah orang ramai sebagai lelaki dayus.

Sambung beliau lagi, "Dulu, orang kaitkan saya dengan Roslin Hashim, kini timbul pula cerita saya ada anak ikan (lelaki muda) pula. Bila difikirkan, ada baiknya juga bercerai. Saya tidak sanggup lagi dengar orang tuduh Jalani sebagai suami yang dayus."

Apabila disoal tentang hubungan rapat beliau bersama lelaki muda yang berlaku semenjak beberapa bulan yang lalu, beliau menerangkan bahawa hubungan mereka hanya sebagai rakan sekerja dalam bidang filem dan bukan peribadi.

Malah, penerbit filem itu menyatakan bahawa beliau turut berkawan baik dengan beberapa lelaki muda lain yang ingin mencari peluang dalam dunia filem. Ini kerana beliau ingin melihat potensi mereka demi menjayakan projek filemnya.

Berkaitan dengan soal projek, Raja Azmi mengatakan bahawa beliau kini hanya ingin menumpukan perhatiannya terhadap penerbitan drama untuk televisyen kerana kebanyakan filemnya masih menantikan slot tayangan dan belum mendapat jumlah kutipan yang memberangsangkan.

Syarikat produksi baru beliau, Akid Production yang baru ditubuhkan pada awal tahun ini baru sahaja selesai menjalankan sesi penggambaran telefilem berjudul "Aidiladha Baitulmaqdis" yang bakal ditayangkan di RTM dan Astro.

Jelasnya lagi, sebuah lagi telefilem akan dimulakan di Bali, Indonesia selepas Hari Raya Aidilfitri dan besar kemungkinan filem "Anak Ikan" akan berada di tayangan pada hujung tahun.