Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , » Alooooo... Nampak ker tu?

Alooooo... Nampak ker tu?


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


Kesian mamat ni, konon-konon nak tengok target yang dah mengena lah tu, tapi cuba lihat betul-betul boleh nampak ker tu?. sapa yang buat pedajal tu haaa... kalau kasi teropong tu bukak lah sekali penutup lens tu. kesian si mangkuk hayan bush tu dah tau tak nampak buat-buat nampak pulak haha... konon-konon nak cover kebodohan dia lah tu... Mungkin juga teropong tu tak payah buka penutup tu. sebab teknologi yang depa pakai kan canggih hehe lawak-lawak... sengal itu orang :)

3 ulasan:

  1. dia tu mmg bodoh takleh nak ajr..buat kepala batu dia aje...heheh

    BalasPadam
  2. tul cakap ctpayong tu, si kepala batu tu ingat dia jer yang hebat, tetapi kebodohannya terserlah didalam pic ni... :)

    BalasPadam
  3. haha terboduh seketika...

    BalasPadam