Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , » Geng status 8 tidak mencari ku lagi...

Geng status 8 tidak mencari ku lagi...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

Salam semua, apakhabar korang pagi-pagi ni dah sarap ker belum, alcatraz baru jer pekena nasik kenduri kat cafe tadi ada pulak orang yang baik hati nak buat kenduri pagi-pagi ni, terima kasih lah yer. Macam biasa la bila mai pejabat, tempat yang dituju selepas punch card tak lain tak bukan kalau bukan cafe yang alcatraz cari hehe... Maklum la sebelum nak buat kerja, perut pun perlu di isi dulu, baru lah anggota2 badan semangat sikit nak jalankan tugas masing-masing. 

Ok kita mulakan dengan topik kita pagi ni "Geng status 8 tidak mencari ku lagi" hehehe... ini bukan tentang Along kejar nak mintak utang dan cerita ini tiada sangkut paut dengan gengstar ker apa, cuma cerita ini tentang kawan2 juga hehehe...

Dulu di mana-mana saja alcatraz berada, alcatraz sentiasa di hubungi oleh si dia yang berstatus 8 ini, tidak kira siang dan malam alcatraz di cari, yang hebatnya sampai ke dalam blog alcatraz ni pun dia cari, kadang-kadang kat shoutbox pun timbul nick status 8. Hairan sekarang kemana dia menghilangkan diri, alcatraz pun tak pasti, adakah statusnya sudah bertukar ke status yang selesa alcatraz pun tak pasti.

Ok sekadar itu mukadimah cerita merapu yang pasti benar terjadi untuk tatapan kali ini, semoga anda semua ceria dan bersemagat untuk menjalankan tugas yang diamanahkan, selamat maju jaya...

P/s : Kepada Geng status 8, kalau masih ingat aku muncul lah diri anda seperti sedia kala, jangan menyembunyikan diri sekiranya anda telah berjaya haha :) 

3 ulasan: