Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , » TAHNIAH PASUKAN BOLA SEPAK NEGARA...

TAHNIAH PASUKAN BOLA SEPAK NEGARA...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


Bukit Jalil melakar sejarah apabila Pasukan bolasepak negara memenangi saingan separuh akhir pertama membenam vietnam dengan 2 gol 0... Dengan kemenangan ini dapat mengubat hati peminat-peminat bolasepak negara yang selama ini menunggu kebangkitan pasukan kesayangan mereka...

Kepada pengurus, jurulatih serta semua pemain pasukan negara, alcatraz ucapkan berbanyak-banyak tahniah buat anda semua, kerana anda semua dapat menunjukkan semangat juwang yang tinggi selepas bangkit dari kekalahan teruk semasa menentang indonesia... Alcatraz amat berharap Piala Kejuaraan akan menjadi milik kita sekiranya pasukan negara dapat melangkah ke final...

Tahniah... tahniah... dan tahniah untuk semua rakyat malaysia yang menyokong pasuakan bolasepak negara... masih ada yang tak sokong ker?... Jom pakat-pakat sokong laaa... kalau bukan kita rakyat malaysia, sapa lagi yang nak sokong pasukan kita weiiii... 

Kepuasaan selepas menjaringkan gol... Ko terbaik Bro malam ni...


6 ulasan:

  1. congrats team malaysia...cuak gak tgk mlm td..sbb first half xde goal lgsng....

    BalasPadam
  2. tahniah!! suka3x..harapnya nnt ada la tuah team kita nak menang..

    BalasPadam
  3. mudah-mudahan macam tu lah MamaYatie :) malaysia menang...

    BalasPadam
  4. bangga sngt malaysia leh mnang...aritu member tnya aku xtgk ke bola malaysia vs vietnam...dgn slumber aku mnjawab xtgk pon da thu ape kputusan(kalah)....tp bla tau result mnng bangga la rasa..heeeee

    BalasPadam
  5. terima kasih atas informasi tentang bola sepak ini =)

    BalasPadam
  6. terima kasih atas informasi tentang bola sepak ini =)

    BalasPadam