Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , , , , , , , » ( Gila Siut ) Wanita Drakula ini Makan Ayam Yang Masih Lagi Bernyawa...

( Gila Siut ) Wanita Drakula ini Makan Ayam Yang Masih Lagi Bernyawa...


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

( Gila Siut ) Wanita Drakula ini Makan Ayam Yang Masih Lagi Bernyawa... | Seorang wanita pelik mempunyai satu tabiat yang sangat aneh di mana dia memerlukan seekor ayam hidup untuk memuaskan nafsu makannya. Keghairahan memakan ayam bagi manusia normal adalah apabila ayam tersebut telah dimasak. Namun lain bagi wanita ini. Apa yang peliknya juga, beliau langsung tidak menerima sebarang komplikasi penyakit akibat dari memakan ayam mentah tersebut. Lihat gambar di bawah bertapa rakusnya wanita drakula tersebut sedang makan ayam yang masih lagi bernyawa. Sedap sangat ke tu???
 


Seorang wanita yang pelik bernama Miskaulah, 38 yang berasal dari Dusun Janganasem, Sidoarjo, Indonesia menghidap penyakit misteri  dan aneh iaitu ketagih untuk makan ayam hidup-hidup tanpa disembelih setiap hari. Miskaulah didakwa mampu memakan 5 ekor ayam hidup setiap hari.

P/S - Seperti yang difahamkan, wanita pelik ini mempunyai penyakit misteri yang mana ia gemar memakan ayam secara mentah iaitu langsung tidak dimasak. Kita doakan semoga wanita itu sihat sediakala dan mempunyai keinginan yang normal seperti orang lain.

Sumber: araublogger