Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , » KERANA ROKOK - PENERBIT FILEM DI BELASAH 20 GENGSTAR

KERANA ROKOK - PENERBIT FILEM DI BELASAH 20 GENGSTAR


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !

KERANA ROKOK - PENERBIT FILEM DI BELASAH 20 GENGSTAR | Seorang penerbit filem Hazil Izham dibelasah oleh 20 orang lelaki sehingga patah tulang pipi dan terseliuh bahu dengan bersenjatakan botol kaca serta kayu di sebuah pusat hiburan  di Jalan Sultan Ismail.

Beliau diserang oleh sepasukan yang mendakwa petugas keselamatan, kerana merokok di zon larangan merokok. Beliau dikatakan tiba di pusat hiburan itu pada jam 5.30 pagi untuk membincangkan hal penggambaran dengan 4 krew jurukamera.

Beliau dibelasah dari belakang dan dihentak dengan botol kaca. Krew jurukamera yang hadir dalam perbincangan itu telah membawa beliau ke hospital pakar di Bangsar untuk rawatan lanjut.

Motif sebenar kejadian tersebut tidak dapat di kenal pasti dan menyerahkan kepada polis untuk menjalankan siasatan, setelah laporan dibuat di Balai Polis Dang Wangi. Selain patah tulang pipi dan terseliuh bahu, kepalanya juga perlukan pemeriksaan lanjut.

TAGS : KISAH ARTIS MALAYSIA, PENERBIT FILEM DI BELASAH, PENERBIT FILEM DI BELASAH AKIBAT ROKOK, BAHANA ROKOK, GENGSTAR TAIK KUCING, KL GENGSTER, RAGAM ARTIS, DUNIA ARTIS, KONGSI GELAP, BAHANA MEROKOK DI TEMPAT AWAM, KAWASAN LARANGAN MEROKOK, CAKAP TAK NAK KEPADA ROKOK, ROKOK PUNCA MASALAH KESIHATAN, ISAP ROKOK DAN KENA PUKUL, PADAH MEROKOK DI ZON LARANGAN MEROKOK