Dapatkan info terbaru via Facebook. Dan Jangan Lupa klik LIKE! TQ

Powered By Blogger Widgets and Blogger Tutorials

Home » , , » (TERKINI) APLIKASI CARI KERJA DI HUJUNG JARI ANDA

(TERKINI) APLIKASI CARI KERJA DI HUJUNG JARI ANDA


RAHSIA mudah jana pendapatan melalui FACEBOOK dan TWITTER!!! (TANPA MODAL) ingin tahu KLIK DISINI !


(TERKINI) APLIKASI CARI KERJA DI HUJUNG JARI ANDA MONSTER.com.my salah satu pembekal utama penyelesaian kerjaya dan pengambilan pekerja secara atas talian melancarkan aplikasi mudah alih Monster bagi telefon pintar iPhone dan iPad.

Dalam satu kenyataan, syarikat itu berkata, aplikasi tersebut disediakan untuk memudahkan dan pencari kerja dan golongan profesional mencari dan meneroka peluang kerjaya.

Pengarah Urusan Monster.com (India/ Timur Tengah/ Asia Tenggara), Sanjay Modi berkata, Monster teruja untuk memperkenalkan peranti terbaru iaitu aplikasi iPhone dan iPad Monster ke dalam rangkaian penyelesaian mudah alih Monster.

“Memandangkan populariti iPhone dan iPad dalam kalangan belia yang bijak menggunakan peranti, aplikasi Monster menyediakan pilihan yang dinamik, cekap dan mudah kepada pencari kerja memantau jawatan kosong apabila mempunyai kelapangan.

“Kami berhasrat memanfaatkan teknologi terkini secara menyeluruh, termasuk teknologi mudah alih ” katanya. Aplikasi baru ini boleh dimuat turun menerusi stor Apple.

Sumber : sinar